chaldaic فوتبال قرارداد استقلال لیگ برتر فوتبال

chaldaic: فوتبال قرارداد استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال تهران استقلال منصوريان تمديد قرارداد

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری در بازیگری به دنبال آموختن هستم / زهره فکور صبور

زهره فکورصبور سابقه ایفای نقش در شماری از مجموعه های به یادماندنی سال های نه چندان دور تلویزیون را در کارنامه دارد. «روزگار جوانی»، «فصل زرد»، «کمکم کن» و «ریح

در بازیگری به دنبال آموختن هستم / زهره فکور صبور

زهره فکور صبور: در بازیگری به دنبال آموختن هستم

عبارات مهم : مجموعه

زهره فکورصبور سابقه ایفای نقش در شماری از مجموعه های به یادماندنی سال های نه چندان دور تلویزیون را در کارنامه دارد. «روزگار جوانی»، «فصل زرد»، «کمکم کن» و «ریحانه» نام شماری از سریال هایی هستند که فکورصبور در سال های گذشته در آنها ایفای نقش کرده است.

در بازیگری به دنبال آموختن هستم / زهره فکور صبور

او همچنین در مجموعه «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش یک دختر نابینا ظاهر شد و این شب ها در سریال «پنچری» ساخته برزو نیک نژاد در نقش دختری به نام افسانه ایفای نقش می کند؛ دختری که در آرزوی ازدواج با پسرخاله اش است ولی خانواده اش موافق این ازدواج نیستند.

پرسش اول را با چگونگی پیوستن شما به این مجموعه شروع می کنم. چه عاملی ترغیبتان کرد به پنچری بپیوندید و نقش افسانه را در این مجموعه ایفا کنید؟

زهره فکورصبور سابقه ایفای نقش در شماری از مجموعه های به یادماندنی سال های نه چندان دور تلویزیون را در کارنامه دارد. «روزگار جوانی»، «فصل زرد»، «کمکم کن» و «ریح

من مدت هاست آقای برزو نیک نژاد را می شناسم و در مجموعه های «دردسرهای عظیم ۱ و ۲» به کارگردانی ایشان بازی کرده بودم. کار کردن با ایشان برایم افتخار است و هنگامی که تصمیم به ساخت پنچری گرفتند، جهت بازی در این نقش با من گفت وگو کردند و پیشنهاد بازی در نقش افسانه را دادند.

مخاطبان معمولا شما را با نقش هایی جدی می شناسند؛ تصویر العمل تان هنگام مواجهه با چنین نقش طنزی چه بود؟

خب در ابتدا تصور مشکل بود؛ چون هر لحظه نقش هایی متفاوت و جدی ایفا کرده بودم. با این حال آقای نیک نژاد توضیحات خوبی به من دادند و از همان ابتدا و در تک تک سکانس ها حواسشان به چگونه بازی کردنم بود.

در بازیگری به دنبال آموختن هستم / زهره فکور صبور

از این شخصیت بگویید؟ افسانه چه شاخصه هایی دارد؟

افسانه دختری است که از دوران کودکی همراه پسرخاله اش بزرگ شده است و دوست دارد با او ازدواج کند. او دختری است که نمونه های مشابه اش را در جامعه مان هم می بینیم و پدر و مادرش هم مثل بسیاری از پدر و مادرها جهت ازدواج فرزندشان شرط و شروطی گذاشته اند که این قضیه مدام ازدواجش را به تعویق می اندازد.

در مجموع می توانم این طور بگویم که پنچری قصه خیلی پیچیده ای ندارد و کاراکترهایش هم به همان اندازه به دور از پیچیدگی هستند. نمونه های آدم های قصه این سریال را در اطرافمان می بینیم و افسانه دختری است که همین الان می توانیم سراغش را در خانواده های سنتی تر جامعه بگیریم.

زهره فکورصبور سابقه ایفای نقش در شماری از مجموعه های به یادماندنی سال های نه چندان دور تلویزیون را در کارنامه دارد. «روزگار جوانی»، «فصل زرد»، «کمکم کن» و «ریح

و البته شاخصه دیگرش این است که افسانه در عین این که خواسته های خودش را دنبال می کند، به نظر خانواده اش هم بسیار احترام می گذارد و به نوعی انگار حتی از پدرش می ترسد…

در بازیگری به دنبال آموختن هستم / زهره فکور صبور

دقیقا… من هم می خواستم همین منظور را برسانم. حداقل در خانواده هایی که من در اطرافم می بینم، رضایت خانواده ها هنوز خیلی مهم است و افسانه جهت این که هم بتواند رضایت خانواده اش را جلب کند و هم به خواسته قلبی اش برسد، سال هاست که پای آرزویش ایستاده است.

خانم فکورصبور شما بعد از مدت ها بازی در مجموعه های گوناگون تلویزیونی جهت مدتی ناگهان کم کار شدید؛ علت این کم کاری چه بود؟ گزینش خودتان بود یا پیشنهادهای خوبی به دست تان نمی رسید؟

بله، مدتی از فضای بازیگری دور شدم. واقعیت این است که متاسفانه هنگامی که بازیگر در نقشی بازی می کند، تا مدتی پیشنهادهای تازه کاری به طرفش سرازیر می شود ولی این پیشنهادها عموما جهت بازی در نقش های مشابه همان نقشی است که او اخیرا بازی کرده.

من فکر می کنم بزرگ ترین منتقد هر شخصی خودش است و احساس می کنم در گزینش نقش های بعدی ام هر بار باید معیارهای بیشتری را در نظر داشته باشم و چیزهایی تازه یاد بگیرم. لذا در بازیگری ام هر لحظه به دنبال آموختن هستم و متاسفانه پیشنهادهایی که می رسد عموما تکرار کارهای قبلی است.

کوشیده ام نقش هایی شبیه هم بازی نکنم و هنگامی که پیشنهادهای متفاوت و جالب نمی بینم، ترجیح می دهم اصلا بازی نکنم. البته این قضیه هم موجب می شود خیلی سریع از یادها بروی و مدت زیادی را بدون کار بمانی.

… و این بیکاری آزاردهنده نیست؟

چرا، اتفاقا خیلی از بازیگران را اذیت می کند. خود من از سنین پایین در کار بازیگری بوده ام؛ مدام کار می کردم و یک دفعه بدون کار شدم. خیلی از ما حرفه دیگری هم نداریم و شغل مهم مان بازیگری است ؛ لذا از صمیم قلب از آقای نیک نژاد ممنونم که این وقت را در اختیارم قرار داد تا در پنچری در قالب نقشی غیر تکراری و متفاوت با گذشته ها حاضر شوم و ایفای نقش کنم.

همبازی شدن با تیم بازیگران پنچری را چطور دیدید؟ این تجربه برایتان چگونه بود؟

من در این مجموعه بیشترین بازی را اول با زن سعادت و بعد آقای داوودنژاد دارم. البته زن سعادت را از وقت بازی در دردسرهای عظیم می شناختم ولی خیلی سکانس مشترکی با هم نداشتیم و آقای داوودنژاد را هم از وقت بازی در فیلم سینمایی «کنسرت روی آب» می شناسم.

روابط پشت صحنه این کار آن قدر خوب بود و همکاری زیادی وجود داشت که بعد از شش ماه هنگامی که کار تمام شد و می خواستیم از هم جدا شویم، احساس می کردم که تازه همین دیروز به گروه پیوسته ام و این مدت برایم خیلی سریع گذشت. بخصوص این که من جهت نخستین بار قرار بود بازی در چنین نقش طنزی را تجربه کنم و قطعا استرس هایی داشتم، ولی راهنمایی های دوستانه این افراد بسیار به کمکم آمد.

الان که مجموعه در حال پخش است و تقریبا نیمی از آن روی آنتن رفته چقدر از کار رضایت دارید؟ فکر می کنید انتظار تان از بازی در این نقش برآورده شده است است؟

منظورتان تصویر کلی کار است یا انتظار از بازی خودم؟

هر دو.

من از کلیت کار راضی هستم و این مجموعه را دوست دارم. البته هنگامی که صحبت از رضایت مخاطبان به میان می آید، باید بحث سلیقه را هم در نظر داشت و به طور صددرصد سلیقه همه مردم را نمی توان جلب کرد. با این حال همان طور که گفتم، این کار را دوست دارم و با این حال توقعم از بازی خودم زیاد است و به نظرم کاستی هایی دارم که ای کاش می توانستم درستشان کنم.

بعد از اتمام بازی در پنچری مشغول کار تازه ای شده است اید یا هنوز منتظر هستید ابتدا بازخوردهای بازی تان را در این مجموعه ببینید و بعد تصمیم بگیرید؟

واقعیت این است که در مدت حضور در سریال پنچری پیشنهاد بازی در یک تئاتر به کارگردانی آقای دژاکام را داشتم؛ ولی چون فکر می کردم با بازی در این کار تداخل دارد و ممکن است نتوانم دو حس مجزا از هم را همزمان در این مجموعه و آن تئاتر به تصویر بکشم، پیشنهاد را نپذیرفتم. البته واقعا مدت هاست که از فضای تئاتر دور مانده ام و دلم می خواست این تجربه دوباره را داشته باشم ولی این اتفاق میسر نشد.

جام جم آنلاین

واژه های کلیدی: مجموعه | ازدواج | افسانه | بازیگری | خانواده | اخبار فرهنگی و هنری

در بازیگری به دنبال آموختن هستم / زهره فکور صبور

در بازیگری به دنبال آموختن هستم / زهره فکور صبور

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه