chaldaic فوتبال قرارداد استقلال لیگ برتر فوتبال

chaldaic: فوتبال قرارداد استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال تهران استقلال منصوريان تمديد قرارداد

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کردن می‌یابد ، استعفای نجفی را قاطعانه رد می‌کنیم

معاون اجرایی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه قاطعانه استعفای نجفی را رد می‌کنیم، گفت: اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کر

اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کردن می‌یابد ، استعفای نجفی را قاطعانه رد می‌کنیم

استعفای نجفی را قاطعانه رد می کنیم/ اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کردن می یابد

عبارات مهم : ایران

معاون اجرایی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه قاطعانه استعفای نجفی را رد می کنیم، گفت: اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کردن می یابد.

محمود میرلوحی، عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت وگو با ایلنا در تصویر العمل به آینده نامشخص شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در شرایطی که نجفی بر استعفایش پافشاری دارد، گفت: نظر قاطع شورای شهر رد استعفای نجفی است و بر این تصمیم اصرار دارد. نظر ما این است که این استعفا به صلاح نیست و این رویکرد دلایل مختلفی دارد.

میرلوحی با بیان اینکه آیا کسانی که به شهردار فشار می آورند به کارها او توجه ندارند، افزود: ۱۲ پرونده در رابطه با تخلفات دوره گذشته شهرداری به قوه قضائیه ارسال شده است هست، ولی هنوز به ما در این رابطه هیچ گزارشی داده نشده است.در مورد دستگیری قائم مقام شهرداری قبلی نیز هیچ توضیحی به ما داده نشده هست.

اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کردن می‌یابد ، استعفای نجفی را قاطعانه رد می‌کنیم

استعفای نجفی به مصلحت نیست

عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: اگر استعفای نجفی را قبول کنیم باعث می شود، این ابهامات و سوالات باقی بماند. شورا حق دارد، اگر استعفا را به مصلحت شهر نمی داند با آن مخالفت کند. ما استعفا را به مصلحت شهر نمی دانیم و اینکه آقای نجفی در این رابطه و در تصویر العمل به تصمیم شورا چه خواهد کرد به خودِ ایشان مربوط است.

معاون اجرایی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه قاطعانه استعفای نجفی را رد می‌کنیم، گفت: اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کر

وی ادامه داد: شورا می خواهد بگوید که تصمیم ما جهت گزینش نجفی درست و مناسب بود. شاید به بعضی از کارها ایشان انتقاد داشته باشیم، ولی تا هنگامی که که در شورای شهر احساس نکنیم که این رای به نفع و مصلحت مردم و شهر هست، استعفا را نخواهیم پذیرفت.

میرلوحی با بیان اینکه بعضی از اعضای شورا اعلام می کنند که آقای نجفی کسالت داشته و باید عمل جراحی کند، افزود: درست است که این مساله حق شخصی ایشان هست، ولی تلاش ما این است مصالح شهر، رای دهندگان، شورا، اصلاح طلبان و آقای نجفی را همه با هم ببینیم. اگر قرار باشد به همین سادگی به علت فشارها یا هزار علت دیگر استعفا را بپذیریم، در آینده فرد جدیدی که گزینش می شود با چه اعتمادی به شورای شهر این سمت را خواهد پذیرفت؟

وی ادامه داد: کارکردن در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیار سنگین است و همه می دانند در کار سنگین، “نه” گفتن هزینه دارد و انتظاراتی که از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران می رود، بسیار فراوان است و اینها همه نکاتی است که باید در این مرحله مدنظر قرار گیرد.

اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کردن می‌یابد ، استعفای نجفی را قاطعانه رد می‌کنیم

بنا نداریم استعفا را به آسانی بپذیریم

معاون اجرایی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه شورا بنا ندارد به آسانی به این استعفا “بله” بگوید، افزود: اصلاح طلبان اعتبار رای به لیست امید بودند و شورای شهر و مدیریت آقای نجفی در این مساله ذی نفع هستند، درنتیجه باید منافع آن ها را نیز در نظر گرفت. اگر به هر علت دیگری نجفی از شهرداری رفت حداقل افراد بعدی به این مساله خواهند رسید که این شورا با نپذیرفتن استعفا براحتی پای نظر مردم ایستاده است و برنامه و رویکرد دارد.

معاون اجرایی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه قاطعانه استعفای نجفی را رد می‌کنیم، گفت: اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کر

وی ادامه داد: البته اگر مجبور شدیم که استعفا را بپذیریم یک مسیر دیگری هست، ولی فعلا براساس برایند هزینه و فایده ای که در پذیرفتن استعفای ایشان وجود دارد، تلاش جهت ماندن ایشان هست. البته ما توقع نداریم که ایشان استعفای خود را در این شرایط بعد بگیرد، به هر حال دلایل ایشان واقعی است و شورا هم دلایل و نظرات ایشان را شنیده است و می داند که علاوه بر بیماری فشار سنگینی روی ایشان قرار دارد. البته جهت حقوق شخصی آقای نجفی احترام خاصی قائل هستم، چراکه در هر صورت به یک بیماری تازه مبتلا شده است اند و فشار بیماری تازه مزید بر علت شده است است.

میرلوحی با تاکید بر اینکه شورا از شروع کار خود دو تصمیم مهم؛ نخست منسجم ماندن شورا تا آخر دوره و دوم گزینش نجفی را اتخاذ کرده است به دلایل شورا جهت نپذیرفتن استعفا اشاره کرد کرد و گفت: در جلسه هم اندیشی شورای شهر روی انسجام و یکپارچگی شورا در تصمیمات به شدت تاکید شد و این مساله فارغ از پذیرش یا عدم پذیرش استعفای نجفی هست. توصیه دوم به شرایط شهرداری برمی گردد و این علت دیگری جهت نپذیرفتن استعفای ایشان هست. همانطور که بارها گفته ام؛ شهرداری را در شرایط نابسامانی تحویل گرفتیم و امروز بسیاری از این پرسشها مدیریت و تدبیر شده است است.

اگر به آسانی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کم کردن می‌یابد ، استعفای نجفی را قاطعانه رد می‌کنیم

بی انضباطی مالی در شهرداری متوقف شد

معاون اجرای شواری شهر در ادامه با بیان اینکه شهرداری ۵۲ هزار میلیارد تومان بدهی داشته و جهت پرداخت حقوق کارکنان با مسئله روبه رو بود، افزود: در شهریورماه سال گذشته ایشان به ۷۰۰ میلیارد تومان جهت پرداخت حقوق نیاز داشت، ولی فقط ۴۰ میلیارد در اختیار داشت و باید ظرف ۱۵ روز ۶۶۰ میلیارد تومان تامین می کرد. شهردار پیشین جهت پرداخت حقوق، وام می گرفت و بعضا ماهی ۶۰۰ میلیارد تومان وام می گرفتند، ولی در هفت ماه دوره نجفی در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان از بانک قرض شده است است و این مبلغ نه جهت حقوق بلکه جهت پروژه های اجرایی از جمله مترو هزینه شده است هست. همچنین نجفی توانست ۹۴ درصد بودجه خود را در همین ۶ ماه پرداخت کند و حقوق کارکنان را به اضافه کارانه و عیدی بدون تاخیر پرداخت کند.

میرلوحی با بیان اینکه این پرسش پیش می آید که آیا نجفی توانسته کاری را بکند که قبلی ها نتواستند، ادامه داد: نجفی و شورای شهر جلوی بلعیدن بعضی از افراد و صدور هولوگرام را گرفتند و ما اعتقاد هستیم کسانی که اهل انصاف هستند، باید ببینند که شورای شهر و شهردار تازه چطور فضای بی انضباطی مالی را که به حد اعلای خود رسیده بود را متوقف کرد. آقای نجفی توانست انضباط را در پرسشها شهری حاکم کند و خزانه متمرکز ایجاد کرد.

وی در انتها به کارها نجفی و شرایط شهرداری در شروع کار مدیریت تازه شهری اشاره کرد و با بیان اینکه شورا استعفا را نخواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد: نجفی توانست؛ معوقات پیمانکاران در سال ۹۳ و ۹۴ را تسویه کند. تمام حساب های بانکی شهرداری به گونه ای شده است بود که حتی نمی توانستند از اوراق قرضه استفاده کنند و هیچ بانکی با آنها مراودات مالی انجام نمی داد و فقط مردها از رانت بانک شهر استفاده می کردند و هیچ بانکی حاضر نبود به آنها وام دهد، ولی نجفی و همکارانش توانستند، حساب ها را به روز کنند و ۲۰۰۰ میلیارد تومان اوراق قرضه بگیرند که این کارها کم کاری نیست. تیم تازه می خواهد با فساد مبارزه کند و توانسته ۹۴ درصد از اعتبارات شهرداری را در سال گذشته تامین کنند و گردوغبار را از پروژه ها بردارند و حساب های بانکی را به روز کند.

واژه های کلیدی: ایران | استعفا | شهرداری | شورای شهر | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه